Miten TikTok vaikuttajat Suomessa tekee duunia Norjan brändien kanssa
Jos oot TikTok-vaikuttaja Suomessa tai markkinoija, joka haluaa skaalata brändiyhteistyöt Norjaan, niin tää artikkeli on sulle. Ei turhia teoriahöpinöitä, vaan […]
Jos oot TikTok-vaikuttaja Suomessa tai markkinoija, joka haluaa skaalata brändiyhteistyöt Norjaan, niin tää artikkeli on sulle. Ei turhia teoriahöpinöitä, vaan […]
TikTok on räjäyttänyt Suomen somekentän käsiin, eikä vaikuttajamarkkinointi ole koskaan ollut näin kuumaa kamaa. Mutta hei, on aika laajentaa rinkiä
TikTok on noussut Suomessa kovaksi tekijäksi sosiaalisen median kentällä, ja moni suomalainen vaikuttaja miettii, miten päästä mukaan kansainvälisiin brändiyhteistöihin, erityisesti
TikTok on räjäyttänyt suomalaisten somekäyttäjien mielenkiinnon, ja vaikuttajamarkkinointi on nostanut päätään kuin keväinen leskenlehti. Vuonna 2025 toukokuussa TikTokin suosio Suomessa
Jos sä meet suoraan asiaan, niin TikTok on räjähtänyt Suomessa ja Japanissakin, eikä vaikuttajayhteistyö oo enää mikään kaukainen haave. Tässä
TikTok on Suomessakin räjähtänyt somekanava, eikä vaikuttajamarkkinointi ole enää mikään villi länsi, vaan tarkkaa bisnestä. Jos oot suomalainen TikTok-vaikuttaja tai
TikTok on vakiinnuttanut asemansa Suomessa nopeana ja kekseliäänä somekanavana, jossa vaikuttajat voivat tehdä huimia juttuja. Mutta miten suomalainen TikTok-vaikuttaja pääsee
Jos oot TikTok-vaikuttaja Suomessa tai mainospuolella pyörit, tiedät, että rajat ei oo mikään este nykypäivänä. TikTok on vienyt meidät kaikki
Jos oot TikTok-vaikuttaja Suomessa tai siellä markkinoilla puuhaava mainostaja, niin tää juttu on sua varten. TikTok on räjähtänyt täälläkin, ja